Sunday, April 01, 2007

ای خدا

هماد عزيزم،

چقدر فرق کردم! چقدر فرق ميکنيم! چه خوب که مينويسيم. چه خوب که فرق کردنهامون رو ميخونيم.

به خاطر داشتم که تو اون خونه ام هم مينوشتم ولی آدرس بلاگم رو فراموش کرده بودم!! مثل بخشی از زندگيت که فقط محو به خاطرش داری. مثل يه جفت کفش کهنه که يه روزی با عشق ميخريش و يه روزی دور مييندازيش چون تجربه اش کردی، چون پاهات تجربه جديد طلب ميکنن.

چه عجيب! منو به چه دنيايی کشيدی! ..به فراموشی کشيدی.

پ.ن. هماد، خدا اگه من و تو رو قاطی ميکرد ميشستيم صبح تا شب هپروت ميزديم به خدا. رومانتيک بودن تو و احساساتی بودن من فقير و عاشقمون ميکرد.. فقير يه لقمه نون و عاشق زندگی. عجب عقلی داره که ما رو دو تا کرده!

4 Comments:

Blogger Hamaad Djamshidi said...

اینم نکته ایه ها!!... ؛)

فکرش رو بکن: تا پیش از این، آگاهی از این حقیقت که پَر اُردک در آب خیس نمیشه ما رو به این نتیجه می رسوند که خدای دانا و توانایی داریم. (معارف دینی کلاس دوم دبستان)

از این به بعد اما، این حقیقت که من و تو با شیکمی گرسنه شعر نمی گیم و فلسفه نمی بافیم هم به لیست دلایل وجودی خدایی دانا و توانا اضافه شد.

هماد :)

Sunday, 01 April, 2007  
Blogger Hamaad Djamshidi said...

This comment has been removed by the author.

Sunday, 01 April, 2007  
Blogger Hamaad Djamshidi said...

نسیم عزیز،

الان چند ساعت از ارسال کامنت قبلیم می گذره، ولی باید اعتراف بکنم که از اون موقع تا به حال 100 بار بیشتر این نوشته ات رو خونده ام. یه صمیمیت و احساس خیلی قشنگ توشه که کلی به دلم مینشینه. بخاطر این نوشته قشنگت، و بخاطر دوستی و محبتت سپاسگزارم. امیدوارم همونطور که به حق شایسته اش هستی، همیشه خوش باشی و موفق. دوست داشته بشی و دوست داشته باشی.

هماد :)

Sunday, 01 April, 2007  
Blogger one view said...

-lol are. az pare ordak shoroo kardim ke be khodemun residim;)

-akhei.. rast migi? tond tond neveshtam vali zaaheran chizi ke bedune fekr az del biyaad bedune fekr ham be del mishine ;) ghorbune mohabbatet aziz:)

Monday, 02 April, 2007  

Post a Comment

<< Home