Friday, September 01, 2006

برگه ها داستان زندگيمو به يادم ميارن

گاهی يه برگه يه جا تو کتابی، دفتری پيدا ميکنم و ميخونمش و نميدونم کی و به چه مناسبت نوشتم. خونم پر از اينجور نوشته هاست که هر از گاهی پيدا ميشن و هر از گاهی نه.

بعد ميخونيش و تعجّب می کنی و از خودت می پرسی "واقعاً؟". به اين ميگن سفر به گذشته. بعد قضاوت ميکنی.

من با اين برگه ها رشد کردم. اگه اين برگه ها نبودن اين نمی شدم.

چرا تو بلاگم مينويسم؟ چون جزوی از منه. چون هرچه کردم، هر فکری که داشتم و هرچه ديدم منو شکل داده.

به همه شون افتخار ميکنم. به تمام افکارم، به لحظه لحظه ی زندگيم افتخار ميکنم. به اونی که الان هستم افتخار ميکنم.


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

اینو گوش کن. متنش رو هم اگه بتونی بخونی - من نه فرانسه سر در میارم نه آلمانی. دسته گل گوگله - بخون. بعدشم پاشو و به کارات برس.

https://eas.encs.concordia.ca/upload/k7XzMFZiw2Ou/Edith%20Piaff%20-%20Rien%20de%20Rien.mp3


Nicht nichts nichts nicht bedauere ich nichts, Weder es, obwohl man mich machte noch das übel, all das ist mir gut entsprech. Nicht nichts nichts nicht bedauere ich nichts. Es ist pay? balay? Vergessen? ich mich verrückt von paß? Mit meinen Erinnerungen habe ich allum? das Feuer, Mein Kummer, mein Vergnügen benötige ich nicht mehr sie. Gefegt meine Liebe mit ihr trémolos, Gefegt immer fahre ich ab? Null. Nicht nichts nichts nicht bedauere ich nichts, Weder es, obwohl man mich machte noch das übel, all das ist mir gut entsprech. Nicht nichts nichts nicht bedauere ich nichts. Es ist pay? balay? Vergessen? ich mich verrückt von paß? Denn mein Leben, denn meine Freuden heute beginnt das mit toi!

متن فرانسه اش هم اینجاست:
http://www.asklyrics.com/display/Edith_Piaf/Non,_Rien_De_Rien_Lyrics/445499.htm

Sunday, 03 September, 2006  
Blogger one view said...

ha ha mishnasam in ahango. be in matn e man ham mikhore. tarjomeye almanisho az koja kardi? che gandi shode!

Monday, 04 September, 2006  

Post a Comment

<< Home